Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Realme Jenama Baru

Realme Realme Malaysia realme adalah antara jenama yang tidak asing lagi buat kita semua. Realme GT Neo2 adalah telefon pintar paling laris kategori atas RM2000 di Lazada.


Pembuat Telefon Pintar Realme Berada Di Antara Enam Teratas Dalam Penghantaran Global Untuk Pertama Kalinya Menetapkan Sasaran Baru Double 100 Juta Pandaily

Hal ini secara automatiknya menjadikan Realme sebagai jenama Android yang pertama yang mempunyai teknologi pengecasan tanpa wayar magnetik.

Realme jenama baru. Terbaru jenama kegemaran rakyat Malaysia ini memuat naik satu lagi pembayang bahawa TV pintar atau Smart TV mereka akan segera muncul di pasaran tempatan tak lama lagi. Realme membawa kategori produk baru ke pasaran Malaysia. Baru pada 2018 mereka memisahkan diri menjadi perusahaan independen.

Pengeluar telefon pintar yang sedang berkembang maju baru-baru ini telah tersenarai sebagai jenama yang semakin meningkat permintaannya pada pasaran Filipina dan Mesir. Menurut laporan statistik Counterpoints Suku Ketiga 2020 realme telah menjadi jenama telefon pintar terpantas dunia mencapai 50 juta jualan telefon. Nikmati pengalaman teknologi alaf baru serba canggih dan selamat hanya dalam satu peranti.

Realme Malaysia telah mencapai kejayaan hebat pada jualan 99 Lazada sebagai jenama telefon pintar nombor 1 paling laris baru-baru ini. Realme Q ini muncul beberapa minggu selepas jenama itu mempersembahkan model pertengahannya yang baru Pro 5 dan 5. Terdapat tiga warna ditawarkan iaitu Hitam Merah dan Biru.

Jun 22 2021 Berita Gajet Peranti Lain Pada bulan lalu realme telah perkenalkan jenama AIoT baru mereka Dizo yang akan menfokuskan kepada gajet rumah pintar aksesori dan lain-lain. Marketing Director Realme Indonesia Palson Yi mengatakan Realme 9 Pro Series menyasar market menengah di Indonesia. Realme Mobile Phone Price in Malaysia.

Pada 2010 jenama ini memulai karirnya dengan nama Oppo Real di Chiina. KUALA LUMPUR realme yang baru sahaja mencapai status jenama telefon pintar paling pantas berkembang di dunia turut merekodkan pertumbuhan 50 peratus dalam pasaran Malaysia pada suku ketiga tahun ini. Realme telah memperluas katalog produk dengan TV pintar mereka lebih awal di negara lain tetapi tidak pernah.

Masing-masing produk diklaim unggul pada kamera dan performanya. Semasa tempoh jualan realme 3 Pro 4 64GB ditawarkan secara eksklusif untuk pembeli Lazada dengan harga serendah RM 699. 4 GB RAM 64 GB ROM Expandable Upto 256 GB.

Kami percaya menawarkan produk terbaik dengan nilai terbaik untuk peminat kami. Realme percaya bahawa kombinasi fesyen dan teknologi adalah sesuatu yang baharu dalam industri dan itulah yang membentuk Realstudio. List of best selling Realme Mobile Phones in India with specifications features ratings and offers.

Jakarta ANTARA - realme Indonesia pada Rabu 162 resmi meluncurkan realme 9 Pro yang disebut sebagai smartphone dengan performa flagship ditenagai Snapdragon 695 dengan refresh rate 120Hz. 11420326 likes 616 talking about this 46 were here. ADVERTISEMENT Tablet ini didatangkan dengan skrin IPS.

The announcement youve all been waiting for. Realme Narzo 50A Oxygen Blue 64 GB4 GB RAM 11499 12999 12 Off. Bermula dari jenama bukan naskah realme telah melampaui semua harapan industri dan pelanggan berkembang ke lebih dari 61 pasaran di seluruh dunia dan menduduki tempat sebagai jenama 5 teratas di lebih dari 18 pasaran ini meraih tempat pertama di Filipina dan Bangladesh ketiga di Rusia keempat di India dan kelima di wilayah Eropa pada Q2 2021.

Clear All Price. DIZO sebuah jenama baru di bawah ekosistem realme TechLife mengumumkan kemasukan mereka ke pasaran Malaysia dengan pengenalan dua produk DIZO Watch 2 dan DIZO Buds Z. Products may have different prices and availability based on market.

By Sheikh Muhammad Hazim On Jul 22 2021 Baru-baru ini kita baru sahaja dikhabarkan berkenaan Realme MagDart dimana ia adalah pengecasan tanpa wayar wireless charging alternatif bagi Apple MagSafe. From RM 790 Ori 2 Variants. Redmi 6 memiliki CPU Mediatek Helio P22 skrin 545-inci bateri 3000mAh kamera belakang 12MP5MP dan kamera hadapan 5MP.

Di platform ini Realme akan bawakan koleksi fesyen untuk anak muda secara eksklusif di Malaysia. Untuk pelancaran di China. Pada julat harga begini Realme 2 dilihat bersaing dengan Xiaomi Redmi 6 berharga RM499 3GB32GB.

Kenyataan ini dikuatkan apabila realme menyatakan bahawa mereka telah merangkul beberapa kejayaan pada Jualan Shopee 1111 baru-baru ini dan berikut adalah antara kejayaannya. Dengan itu mereka melancarkan kempen Super DIZO-Tech Days di Shopee dari 24 hingga 28 Januari 2022. Kini jenama tersebut sudah hampir sedia untuk pelancaran produk pertamanya yang akan berlangsung pada 1 Julai ini.

Realme sebuah syarikat teknologi muda dan trendet baru saja dinamakan oleh laporan penghantaran telefon pintar Counterpoint Q3 2020 sebagai jenama yang paling pesat berkembang sehingga mencapai 50 juta kejayaan penjualan telefon pintar. JENAMA telefon pintar paling pesat berkembang realme menyatakan komitmen memastikan 100 juta pengguna muda dapat menggunakan telefon pintar 5G dalam tempoh tiga tahun akan datang. Realme memperkenalkan Realstudio iaitu satu jenama baru yang dicipta khusus untuk fesyen keluarannya.

News events from realme. 1651 cm 65 inch HD. Realme GT Neo2 habis dijual dalam masa 2 jam pada jualan Shopee 111.

Sebelum pelancaran Xu Qi naib presiden realme mengumumkan matlamat baru syarikat 100 juta ganda iaitu dari sekarang hingga akhir 2022 Jualan telefon bimbit global Realme akan meningkat 100 juta unit lagi Menurut rancangan itu pada tahun 2023 penjualan tahunannya akan melebihi 100 juta kenderaan lagi. Menilik sejarahnya sebenarnya Realme bukan benar-benar perusahaan baru. Realme yang merupakan sebuah jenama pengeluar telefon pintar dan mempunyai peminatnya tersendiri baru saja melancarkan tablet terbarunya yang dipanggil realme Pad.

By eRing Troopers Last updated Nov 16 2018 Realme jenama telefon pintar yang baru sahaja dilancarkan di Malaysia telah memecah rekod. Di negara asalnya sendiri Realme baru didirikan pada 4 Mei 2018. Realme 2 Pro sebuah telefon pintar kelas atasan kini dinobatkan sebagai Juara Telefon Pintar di Shopee Mens Festival yang telah berlangsung hari ini.

Include Out of Stock. Realme C25s kini tersedia di pasaran dalam dua. Sedangkan di Indonesia jenama itu resmi melantai pada Oktober 2018.

NA Ori From RM 1169 AP updated. Walaupun model-model itu hanya dikeluarkan di India.


Realme Jenama Baru Berniat Mengkucar Kacir Pasaran Malaysia Soyacincau Com


Realme C15 Price Specs In Malaysia Harga February 2022


Realme 7i Price In Malaysia Specs Rm835 Technave


Posting Komentar untuk "Realme Jenama Baru"