Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Ringkasaan Jenama Gucci

Di antara koleksi kasut jenama ini anda boleh mencari kasut wanita dan lelaki untuk musim sejuk atau luar musim. Ditubuhkan pada tahun 1921 oleh Guccio Gucci Gucci adalah jenama mewah Itali.


But Gucci 38 Gambar Model Wanita Untuk Musim Sejuk

Kedai itu masih di alamat yang sama.

Ringkasaan jenama gucci. Gucci Bamboo Line beg tangans Coklat Nylon - Tea Beg 2WAY Shoulder Back Womens Jenama Simple Fashion AB RanAuction start from 189. Ia tidak menghairankan bahawa mereka yang berkuasa memilih untuk diri mereka jenama Gucci minyak wangi yang telah menjadi sinonim dengan kekayaan dan kejayaan. Kejayaan ini telah membuatkan jenama yang berasal dari Paris ini sebagai jenama paling popular selama 9 bulan.

Sekiranya anda mempunyai beg tangan berjenama gucci dan ingin. Gucci adalah jenama fesyen Itali yang diasaskan oleh Guccio Gucci di Florence pada tahun 1921. Dalam pada itu tahukah anda jenama yang sudah bertapak hampir seabad ini juga turut mengeluarkan minyak wangi iaitu gucci flora.

Tawaran Hebat di Digunakan Authentic Gucci Nombor rujukan YA125512 Jam di Timepeaks Luxury Watch Auction dari Japan. Pengasas jenama gucci ialah guccio gucci. Bahawa jenama Gucci sudah cukup baik.

Antara jenama pakaian wanita yang terkenal bgl bergerak ke arah gaya perniagaan. Guccio Gucci dilahirkan pada tanggal 26 Maret 1881 di kota Florence Italia. Moden dan klasik kawalan diri dan gerak hati.

Bestellen Sie Ringe aus Silber mit Kostenlosem Versand Kostenloser Geschenkverpackung. Ia lahir daris ebuah keluarga sederhana. Selalunya ini adalah jenama mahal pakaian wanita seperti gucci.

Untuk membantu keluarganya Gucci Gucci kecil meinggalkan Italia pada tahun 1898 dan melakukan. Seluruh talian dibina di atas berbeza. Kreiert von Alessandro Michele.

Persamaan dengan model vintage dari pertengahan abad yang lalu. Inilah dia beg tangan berjenama yang boleh anda dapati di fcj shoppe dan semestinya 100 original seperti yang telah saya nyatakan di atas. Pada mulanya ia bermula dengan aksesori buatan kulit halus - beg tangan kasut terkenal dengan roti dan pakaian rajut dan sutera dengan corak unik ikonik yang masih dapat dilihat hingga kini.

Kreiert von Alessandro Michele. Mereka membuka kedai pertama mereka di Via Barberini 79 menamakan jenama itu sebagai bekas orang Itali Kepulauan Brionian kini sebahagian daripada Croatia. Gucci diasaskan oleh Guccio Gucci di Florence pada tahun 1921.

Ikuti rangkuman berita utama yang menjadi tumpuan sepanjang hari di Astro AWANI menerusi AWANI RingkasSUBSCRIBE now. Gucci menjana 42 bilion pendapatan di seluruh dunia pada tahun 2008 menurut BusinessWeek dan menduduki kedudukan ke-41 dalam carta tahunan Global 100 Brands 2009 yang dicipta oleh Interbrand. Koleksi bunga Gucci musim bunga wanita diwakili oleh pelbagai pilihan dari but buku lali dan but buku lali untuk but panjang dan jackboot.

Chanel Chanel SA atau lebih dikenali sebagai Chanel merupakan sebuah jenama yang menjadi pujaan golongan elit. Cermin mata hitam seperti semua produk jenama Gucci adalah gaya yang digabungkan dengan kelembutan dan kemudahan. Ini adalah salah satu jenama mewah yang paling berpengaruh di dunia.

Semangat waja dan keindahan indah boleh tuangkan ke dalam botol minyak wangi Gucci fesyen rumah. Antara barangan hantaran lelaki untuk perempuan termasuk telekung kasut minyak wangi jenama gucci kek beg tangan jenama versace manakala. Logo Gucci terdiri daripada dua huruf G.

Brioni ditubuhkan di Rom pada tahun 1945 sebagai syarikat menjahit lelaki oleh pengasas Nazareno Fonticoli a tukang jahit dan Gaetano Savini seorang usahawan. Kami Menjual Nama Jenama Tulen Timepieces yang Baik. Dari 1994 hingga 2003 Gucci diketuai oleh Tom Ford sebagai pengarah.

Touch device users explore by touch or with swipe gestures. Gucci gu-ci ialah sebuah jenama fesyen dan barangan mewah Itali. Model yang elegan dengan tumit tinggi atau sederhana kelihatan sangat feminin.

When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Ad Entdecke tolle Produkte von Gucci im OTTO-Shop. Ad Erleben Sie die Ultimative Auswahl an Kleidung Schuhen Accessoires für Damen und Herren.

Kini Gucci merupakan jenama pakaian yang amat terkenal kerana kemewahannya dan terlibat dalam bidang kosmetik artikel sukan barangan kemas cermin mata dan lain-lain pakaian yang sememangnya mahal tapi berkualiti tinggi. Kanta sedikit bulat atau persegi. Pada tahun 1999 42 saham.

Rechnung Ratenzahlung möglich. Rim mereka boleh diperbuat. Produk Gucci merangkumi fesyen barang-barang kulit kasut kulit jam tangan tali leher tudung minyak wangi barang-barang rumah tangga dan bekalan haiwan kesayangan.

Ad Erleben Sie die Ultimative Auswahl an Kleidung Schuhen Accessoires für Damen und Herren. Bestellen Sie mit Kostenlosem Versand und Kostenloser Geschenkverpackung. Kualiti tinggi semua bahan yang digunakan.

Selepas berjaya menggantikan jenama Gucci sebagai jenama paling popular di dunia pada tahun lalu Balenciaga nampaknya berjaya mengekalkan kedudukannya selepas sekali lagi dinobatkan sebagai jenama paling popular buat suku pertama tahun 2018. Ayahnya bernama Gabriello Gucci yang bekerja sebagai pengrajin kulit di kawasan industri Florence. Beg tangan jenama gucci.

Bestelle jetzt direkt einfach und bequem. Ia mengekalkan kedudukan dalam indeks. Biografi Guccio Gucci Singkat.


But Gucci 38 Gambar Model Wanita Untuk Musim Sejuk


Gucci Wallpaper Muat Turun Ke Telefon Bimbit Anda Dari Phoneky


Gucci Wallpaper Muat Turun Ke Telefon Bimbit Anda Dari Phoneky


Posting Komentar untuk "Ringkasaan Jenama Gucci"