Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Telefon Jenama Honor

Honor merupakan salah satu syarikat subsidiari dibawah pihak Huawei dimana mereka memfokuskan kepada penjualan peranti melalui dalam-talian sahaja. Dalam mengatasinya Huawei telah melupuskan pegangan dan menjadikan Honor sebagai sebuah syarikat berasingan.


Huawei Rollt Handymarkt In China Auf Oppo Vivo Xiaomi Und Apple Mit Verlusten Notebookcheck Com News

Voll funktionstüchtiges neuwertiges Honor 5C mit OVP unbenutztem Original Kopfhörer Ladegerät.

Telefon jenama honor. Telefon Honor baharu mungkin akan datang tidak lama lagi. Telefon Murah Bawah RM100. Memang best menonton video atau movie.

Ketahui mana telefon android atau iphone adalah yang. Handy Telefon in Jena 1 - 25 von 30 gebrauchte Handys Smartphones Telefone für huawei in Jena - Thüringen. Handphone Terbaik Bawah RM1000.

Kelebihan dan kekurangan alat yang dijelaskan dalam artikel kami akan membantu pembaca memahami fungsi telefon yang tersedia ciri-cirinya serta harga produk yang ditawarkan oleh jenama. Alcatel asal dimiliki Perancis Huawei. Ia juga dilengkapi teknologi fingerprint sensor dan kamera 16 megapiksel.

Bila padankan hardware dan harga yang berpatutan inilah telefon pintar yang kamu harus berikan perhatian. Smartphone ini mempunyai skrin yang bagus kerana menggunakan AMOLED 2X 120Hz HD Penuh. Persamaan spesifikasi yang terdapat antara honor 10 dan Huawei P20 adalah seperti penggunaan cip Kirin 970 RAM sehingga 6GB dan storan sehingga 128GB.

Namun daripada sumber yang boleh dipercayai ia diperkasa Snapdragon778G paparan AMOLED 120Hz dengan trikamera belakang dan dwikamera depan. Gerät. Perkara ini membolehkan pihak Honor menjimatkan.

Telefon Pintar Terbaik Bajet Bawah RM400. Honor 10 telahpun dilancarkan di China bulan lepas. Handphone Terbaik Bawah RM1500.

Bateri smartphone ini hanyalah 4500 mAh tetapi ia mempunyai kemampuan 65W SuperDart Charge. Gambar yang diambil dengan Honor 8X kredit. Senarai membandingkan prestasi telefon bimbit terbaru dari semua jenama.

Maksudnya anda boleh zoom dalam jarak. Telefon pintar terkini berbanding ranking. Pocophone f1 pula cuba menawarkan telefon dengan berprestasi tinggi pada harga tak sampai RM1300 RAM besar ruang simpanan besar dan cip pemprosessan yang berkuasa tapi mereka downgrade pula kualiti kamera.

Paling menarik kamera belakang smartphone ini mampu zoom sehingga 30x. Telefon pintar pertama yang menjadi nenek moyang peluncuran telefon bimbit di bawah jenama syarikat ini dipersembahkan kepada masyarakat umum pada tahun 2011. Realme 7 Pro ini memiliki ratio sebenar 908 super AMOLED serta lengkap dengan Snapdragon 720G berfrekuensi tinggi yang mencapai 23GHz.

Jenama Honor secara teknikalnya bukan lagi milik Huawei. Jetzt vergleichen online bestellen. Telefon ini sebenarnya masih baru dimana mula dijual pada Disember 2019.

Senarai Kandungan Penting. Jenama telefon pintar China Honor mengadakan sidang media pada hari Isnin untuk melancarkan beberapa produk dan perkhidmatan baru termasuk telefon terbarunya telefon pintar lipat Magic V sistem operasi baru dan jam tangan pintar GS3. Aktuelle Top 7 von 2022 im Test und Vergleich.

Honor 8 Pro jenama telefon pintar eksklusif dari Huawei akan mula boleh ditempah untuk peminat di Malaysia mulai 11 Julai 2017 dari jam 3 petang di laman web rasmi Huawei-Honor MalaysiaMenariknya ialah akan ada tawaran menarik untuk 100 terawal yang menempah Honor 8 Pro secara online. Telefon pintar Honor 10 Premium produk baru yang mendapat populariti dari jenama muda HONOR semakin diminati oleh pengguna domestik. 7 Telefon TERBAIK Di Bawah RM500 - Edisi 2020.

Kameranya juga sangat menarik kerana. Apples iPhone 13 Pro Max berkongsikan rekaan keseluruhan yang sama dengan iPhone 12 Pro Max dengan notch lekukan kamera depan yang ternyata lebih kecil walaupun begitu sesetengah pengguna tetap menganggapnya suatu yang. Handphone Murah Bawah RM200.

Honor 8S berada di dalam senarai telefon harga bawah RM500 bagi tahun 2021 ini. Nombor itu tiba sebagai model Honor. Honor Smartphone im Test Vergleich.

Honor Magic V adalah peranti telefon boleh lipat pertama yang dijana dengan prosesor Qualcom baharu iaitu Snapdragon 8 Gen 1 5G yang mana memberikan prestasi cemerlang kepada pengguna. Ianya menawarkan 3 pilihan warna iaitu Black Blue dan Gold Ciri-Ciri Spesifikasi. Art Weitere Handys.

Jetzt vergleichen Geld sparen. ZTE Axon Mini yang merupakan siri upgrade daripada Axon 7 mempunyai skrin 5 inci display 1920 x 1080 pixels pemproses 15GHz Snapdragon 617 dan 3GB RAM. IPhone yang terkini dan terhebat buat masa kini.

Suchauftrag gespeichert Suchauftrag speichern. Honor Kini Jenama Telefon Pintar Ketiga Terbesar Di China Diterbitkan pada 29 Sep 2021. 8GB RAM 256GB.

Telefon Huawei baharu dengan jenama Honor telah muncul di halaman agensi TENAA dan telah diperakui. Erstelle einen Suchauftrag und lasse dich benachrichtigen wenn neue Anzeigen eingestellt werden. Carta membandingkan prestasi telefon terbaik.

Maklumat spesifikasi siri Honor 50 masih lagi samar-samar. Honor merupakan syarikat dibawah Huawei sebelum ini dan turut terkesan dengan halangan dagangan oleh pihak Amerika Syarikat. Pada spesifikasi yang hampir sama dengan telefon jenama Huawei honor akan memberikan kepada penggunanya harga yang lebih rendah.

Berikut senarai jenama handphone dan negara pengeluar. Untuknya pihak Huawei menggunakan VMall dan ia dijual terus kepada pelanggan tanpa perlu melalui pengedar ataupun penjual lain. Smartphone terbaik 2021 Malaysia yang juga menjadi pilihan ramai adalah Realme 7 Pro.

Home Mobile Phone honor. Smartphone Premium Terbaik Malaysia 2021. Jika anda peminat jenama telefon pintar Honor maka tawaran dan.

Sejak masa itu rangkaian telefon jenama Honor berjaya diterima pakai oleh pengguna Rusia. Ketahui telefon bimbit mana yang paling cepat di dunia. Kali terakhir telefon Honor dengan GMS dijual di Malaysia ialah Honor 8S dan Honor 9X.

Lenovo asal Motorola Amerika Xiaomi. Telefon Pintar Terbaik Premium Bawah RM2000. Kelajuan telefon terkini berdasarkan tanda aras Geekbench Antutu Gfxbench.

Smartphone Honor 5C weißSilber mit Android 70 30 07747 Thüringen - Jena. Menurut kenyataan peranti berkenaan yang hadir dengan warna hitam space silver dan burnt orange juga dilengkapi dengan 12GB memori RAM dan 256GB. Apple iPhone 13 Pro Max.

Smartphone Terbaik bawah RM500. Jenama Telefon Terbaik dan Murah 2022. Ya kamera Pocophone f1 takdelah sehebat mana.

13 MP 5 MP. Semua model yang dihasilkan di bawah jenama Honor kebanyakannya adalah alat anggaran dari. 2 3 GB.


6 Telefon Pintar Android Masih Relevan Dibeli Untuk Tahun 2021 Murai My


Siri Magic 3 Adalah Telefon Termahal Honor Dengan Kuasa Terhebat Snapdragon 888 Zum Kamera 100x Soyacincau Com


Honor Dijangka Akan Kembali Menggunakan Google Di Dalam Telefon Pintar Soyacincau Com


Posting Komentar untuk "Telefon Jenama Honor"